lördag 9 september 2017

Allvarligt ❓❔⁉️

3 st ärenden på Central lasarettet!
🛐
🔶️Habilitering
🔶️Blodprov
🔶️Kirurgen-kolla resurin efter tappning
(Ej bra resultat=för mycket kvar)
Peggens "block vart sönder genom att det läcker vid öppning)
Bestämmer att vi ändå väntar till så de går 3 månader så i oktober.

Vi är färdiga o ska bara....

Känner obehag och pbehöva syrifaeggen läcker så pass mycket att urin igenom byxor o allt.
Min pegg är special då jag är den enda som har den som subpubispegg och mitt Nödkitt är givetvis hemma.
Ringer personal med tyvärr bestämnf
Till slut så insåg dom o jag FICK  Nödkitt
 Jag vill...
Trött att hela tiden  behöva överleva

Att ha känslan

*Du har inte hört talas om Assistent *)
Givetvis skulle jag har det än hemvården, som knappt idag görs 20%.
Handen på hjärtat även som mamma till mitt andra hjärta som gör kampen större.
Jag har en nära ung anhörig var de dragit bort tid. Så ge hellre OM OM jag så skulle få.de.en dag är tiden dyrbar till detta söta hos gryn

Sätt färg på vardagen
Det gör jag
Hemma gjort

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...