måndag 11 september 2017

Sluta och LJUGA

Varför denna feghet vi har ha,när ingen våga stå upp... från lärare, från föräldrar och medborgare.
Vad jag menar...
Vid en restaurang och ungdomar hänger utanför ibland med mopeden.
Män fullvuxna "män" titta och går vidare....
Vilken möjlighet att säga STOPP!
"Lugna ner er!"
För att markera...


Sen har vi de fega...osympatiska. Som gör grova ärekränkningar!
Ljuger, tala osanning förvrider så DU mår bättre av att INTE tro, baktalar, ärekränkning.
Jag som har nu fått nu insikt....
Varför bli jag ej mer markaerande?
Trodde att det handlade bara om all kraft som en konflikt bli.
Jag bli tyst eller vänder ryggen, gå undan .
Presic sosm Vid mina övergreppen!


Avundsjuka kan leda folk till att kliva över alla gränser....
För mig är det äckligt
Vi MÄNNISKOR är oerhört elaka mot varamdra, jag är lite av den blåögda.
FAST om jag kan känna av energier,  dofter,  ljud/ljuskänslig samma med beröring
7 resor värre om nån "smeker" mig, än om någon grabba tag.



Jag var en tjej, mer än bara en tjej
Kan inte ens hata för att du vet det här skitet är äckta
Bättre gör dig redo för att jag inte kommer att sluta.
Låt det slå droppe
Vänligen agera inte som om du inte hör vad jag säger
Du hörde vad jag sa
Den här texten är till för dig
Och du, och du
Jag håller inte tillbaka, jag går ut
Du sa att du ser mig själv

Men jag var i Nordafrika  för en vecka sedan
Varför kör du din mun med lögner om mig?
Allt detta som hatar mig!
Du måste gå och jobba och se mig
Inga subliminal, mitt liv är mitt
Oroa dig för ditt företag det bli ej långvarigt om du ej är ödmjuk och bestämd Åh, har du varit igenom vad har Jag har gått igenom?
Men, du kommer att poppa den här skiten också

Åh, varje gång jag kommer igenom, kommer jag igenom.
Som Maskrosorna
Bara en tanke, du vill inte se mig alls
Vad fejkar du för?
Om jag inte tänker med dig, ta det inte personligt
Du är från den smutsiga delen
Jag sa det och jag menar det
Nu vet du vad jag handlar om
Inga subliminal,
Oroa dig för dina problem
Åh, varje gång jag fakta mig igenom, kommer jag igenom
De säger det, jag är en ...
Vill du stå över mitt huvud, gör du inte det?
Djupt inuti dej vill var
Göra mig så illa, gör du inte?
Jag vet att du hatar det när du ser mig le
Bli van vid det, jag är här en stund, åh
Se, jag är bara så illa för dessa lögner
Nu och då vet du

Ja, jag pratar med dig
Fan det är så så ledsen
Att jag gör dig så arg
Det enda jag vill är att få leva, leva och se mitt barn växa upp.
Vara där med all kärlek!
Slå mig, hatar mig, kränk mig
Jag slåss för överlevnad
Du lever på lögner och förakt.

När dina ögon stängs är det DU som möter mörket.

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...