tisdag 29 augusti 2017

Säg aldrig...

Lämnade födelsebyn med att aldrig komma tillbaka.

Livet tog en vändning...

Jag fick ta min väska o sätta mig på en buss som tog mig igenom nästan halva Sverige, och Ja det var en väska och en mage med lilla du♡

1år max ska jag stanna i byn. 
Tydligt att jag ej kan räkna för nu har det gått 14 år.

Hemtjänst
Örk
Bli behandlad som hundskit på skorna.
O vad jag ha rensat enheter för nya tag ovj bakom kröken bör det finnas.
Inte trodde inte jag i min vildaste fantasi att jag skulle byta igen.
Men skuggorna föjer mig.

Har jag ej med mina fylla rätt känna mig
 Trygg och  säker

Fy farao....
3e gången dom ej lyssna på mig.
Att min kropp gå upp i en stressnivå som ej är mätbar.
Så 2.5ml gjorde inte ett piss

När han skar och flyttade/byte
Why?

Fick droppa att använda 700kr.
Som jag inte har.

Ny grupp fast vart i svängen innan.
Vet ej än om... om jag orkar

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...