tisdag 1 augusti 2017

Cancer och Kam




Vart o hur ska jag ens kunna sammantaffa en resa?!
1. Denna by är fylld med så många dårar/iduoter.
Kan ej trafikreglerna och tala ejom kö systemet på ex. ICA
Jag har fått in 3 personer som gör att jag kan andas, få ha ont.
Tyvärr ska dom nu santidigt vara på ett boende.
Så in och ut.
Att bädda en säng kan för personalen kan vara dränerande av mig.
Vet ej att med täcket kommer ett örngott
När personal fått informationen att det är och vart en lång dag.
Extra då kvälls oersonalen ej ens kan byta sopor utan fråga.
Så helt klart MER dränerad än innan hon kom.


Håll i hatten

Då ej personalen kom 08.00
eller 09.00
vid 9.30 sms jag enhetschefen.
Hon ringer upp... då har denna där Ll skitigt att gå till jobbet.

Även enhetschefen reagerade på den ändrade tiden.
Jag sa att jag ej var med på att ha den nya tiden och att förra veckan på måndag var samordnaren.

Sen är MR på bäckenet/höft gjord nu.
Den 15e Augusti är de Binjurens tur...

Ekonomin fick sig en käftsmäll👊

Sen kommer bilder i och av Art😍




P





Med cancer o ensam hjälpen från personalen är få och sällan.
"Syns inte Finns Inte"
Äts upp innefrån och ut...
Progressiva & Aggressivt


Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...