lördag 12 augusti 2017

NU dan få det vara nog L!!!

Vissa kommer undan med allt. Lögner, Inget eget annat ansvar.
Kränker kunder/patienter även ärekränkningarna.



*Allt handlar inte om dej*
Två gånger, inte en utan två!
I hel mitt liv hr jag kämpat brevid andra och deras kamper.
För 4 år och 8 månader har behndlingen för hjjärntumören behandlats. Itacksmhet av att det "räckte" med strk hormon behandling,
redan från början sa Dr.A att jag kommer behandlas 5 år eller livet ut.
Nästa år är den behandlingen färdig.

Jag hoppades så mycket att få hjälp o stöd i hemmet. Att fokus var habilitering o familj. Det jag fått....tvärtom

Inte fått tydligheter ang den försämrade Gastro Paresen..

Ihop om den lilla Rosa, i de pröverna finner man 9gånger så höga testosteron.  Sen be dom om ett nytt rov då 6 gånger så högt.
Då Googel är bra, läste ja att en anlednibg  kan var Binjure med tumörer.
Få kalles till för att se över äggstockarna...så jag släpper Binjuren  o cancer.
Tyvärr  var de så här..
☆Antingen sitter dem på äggstockarna ELLER binjuren.
Nu på tisdag ska jag göra en MR...
Hoppas don bara fel, fast blodprov  ljuger ej.
Personal som baktalar mig och deras egna kollegor.

Att inte bry sig om min  hälsa, har trygghetslarm då ska hemtjänsten ha tillgång till nyckeln.
Som Jag  framförde i början av april.
ESaker försvinner går sönder
När jag. Har fallit kunnat larma och öppna för personal.
Det är ej viktigt för dem, lila så sköterskorna.
Som För min "unga " ålder o att jag har jobbat inom hälsa o sjukvård så ska jag göra deras jobb.
Att heller ej då känns oro eller stress.
QK- Men det kan väl du delegerat ut.

Källa MIG lögnare?  Mycket är jag men inte det.

Och Du som vårdbiträde hoppa ner från dina höga hästar.
Du Är en person som ska jobba i ett lager utan att  jobba med männisor.
Kan Du ta HSL o påstå att du kan den!
Vem ljuger Nu?

Löften bryta och ändras utan att informera mig.

Att bli dömnd, alla antagande en sak bör du veta om du läst nått inlägg.
Idag gör jag allt för att min son ska ha kvar din mor mer än 5 år.

Varför bli straffad o dömnd för att in i de sista försöka vara fräsh ingen ruggugla.
För mitt välbefinnande mår jag bättre om jag se okey ut
Men då kommer samhället
"Syns inte, finns inte "

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...