lördag 18 februari 2017

Det känns tungt, måste hålla ut
Än är jag ej slut
Kraften & styrkan känner jag det så starkt inom mig - Det finns mer att ge.
 Detta är inte slutet
Har tvingats ner på knäna 
        Ändå är
 ♡jag här framför dej♡

Idag blev det rent ekonomiskt dyrare det va nya ägare och allmänt höjda priser.
Jag tog oss ut, vara bland andra med smärta och oro att synas.
Är stolt över mig☆
Min idé med naglarna var vita toppa med en svart markant....tanten ca 15 år äldre gjorde intill exakt vad jag tänkte.
(Ilands problem)
Är ändå super nöjd 

Vill ha en dag extra på helg💋

💋Tack kära ande som lät mig få denna Lördag💋

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...