torsdag 23 februari 2017

Bli hörd

Att alltid vara stark 
"Det fixa du "
"Detta klara du"
"GE inte upp "
"Kämpa på "



Jag har inget Annat att göra sedan jag var 4 år.
Det är konstigt nog vill jag ej ha något serverat- kan ha att göra med att jag VET att inget är gratis  

10 dagar sedan operation 3 omläggning nyare av och från vem?
Mej!
Mindre interligens hos en ssk som kommer hit med parfym....
Astma och allergiskreaktion.

Nu sitter fasan där...
Självkänsla och självförtroende tar nu en tid att bygga upp. 

Som skrivet 3 omläggningar som jag fått göra. 
I fötterna i duschen 😣
Var, var mer än allmänt trött...Inte en enda ur personalen la märke till min feber. 

Idag(redan i går ringde jag Uroterapeut)
Tack o lov så sänkt från ovan.
Kom en personal som kunde stödja vid VC besök. 
Vissade sig att en infektion är i kroppen. 
Och samordnan" va kan hon inte hämta medicinen själv?)
Vi sa ju just vad läkaren berättade

Så nu ligger jag här i andra dagen med feber...
O infektion 

Tack
Jädra klåpare

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...