torsdag 11 februari 2021

Vi är med Barn...


Förra veckan hände det! Mitt förstånd fattade 1vs3 delar av havandeskap redan passerat oss 

Manen i huset märkte förändringar snabbare än mig. Hur ofta händer det?

Så har börjat att fixa plats, förbereda hemmet mitt rum...ändra kosten.

Med EDS, Pots, njursvikt... fibromyalgi och tyvärr mycket mer. Jag skaffa mycket information från Youtube, vänner...då detta är nytt för mig.

Som då ger spänning och nervositet

Så här ser det ut nu...


Med kärlek till vår Zera som ska föda om ca 3-4 veckor. Hennes mage växer för varje dag.

Vi älskar dej ❤️

(Sen måste jag pressa kroppen för att hjälpa till på olika sätt)

Kommer avsäga vissa personer ang hemtjänst... behöver verkligen spara på kraft och energi.

Hemmet är kärlek ,💞❤️💋🥰😍🌟
















Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...