lördag 12 september 2020

Eds, multisjukt

I två år har jag kämpat med mina naglar,ddär 2017 förlorade jag alla. Det är så att jag personligen mådde väldigt dåligt av hur dom såg ut och på bilden är det värre då det är salva på dom.

Så jag använde lösnaglar och försökt med tippar. Vilket blev moment 22, då två gånger slog jag av vänstra tumm nageln. Läkare sa att jag aldrig skulle få tillbaka den ändå kunde jag växa ut den 2 gånger till.

Hittade dessa bilder i min gamla platta som jag kom på att jag kunnat använda vid detta inlägg. Så tog dagens naglar med kämpande efter att få vara egna. 


Jag har bilder på årets första solande, men och när jag sitter med mitt scrappbooking. 

KärlekkelräK




Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...