söndag 29 april 2018

♡Hemservice♡ and the rest💩

För att få information om de bolagen inom hemtjänsten SKA handläggaren informera mig.
Vilka att kunna välja.
För ca; 19 månader sedan delade jag på omvårdnaden och servicen.
Hela förra året var en kamp med det service bolaget. Att OM jag hade fått  detta tidigare vars Handläggaren, och omsorgsnämnden vägra stå för sina egna åsikter och följa lagarns.

Det servis bolag jag till slit fan, efter 7 månader utan en enda gång damma av inget.
Så kliver detta eller denna servic bolag, har två killar för stunden, dom bädda sängen som en militär. 100ggr bättre än alla tantar och ruggisar.
"Äntligen kom jag på rätt.....dom är mina hysmusar", som fått hela hemmet att andas.
Det som kom med deras sätt att arbeta. Var ett lugn, jag bara fått sen C, Å från olika företag inom hemvård.

Nu hamnar jag utanför ramarna.
Servicebolaget
Ger varje dag mån-fre, sen kommer hel helt utan hjälp. 
Fast inte för att det inte skulle behövas, det behöc verkligen.
Att  vitna dag inom omsorgen få negativa ord 5...
Tt Presic som nyss..,och till slut som nyss denna söndag, där omvårdnaden stå på max??.
 Som bädda sängen
Att göra så allvarliga, grova OCH elaka saker...min gräns blev nådd!

.
Emot min egna vilja ringa M.enhetshef....som säger att personalen ha 60-90 min för omvårdnad. "Jag har smärtor från bäckenet somnd
Strålar upp....
 "Fast du prata ju nu utan problem!
Nej det gör jag ej. 
Dom ska göra allt inom omvårdnad!
Som bädda sängen m.m
"**vänta nu vad sa jag nyss ?**"
Med andra ord -respektlösheten är ernorm

Så förbannat trött att de alla vill ha tacksamhet, för att stå.
När jag pressa min kropp så hårt att jag som nu kan intill knappt röra på mig.
O då ska jag upp och hoppa.

☆Det servic bolag jag har, har få tillbaka  självkänsla  VIKTIGASTE av allt är tryggheten, så fort det andra hemtjänßt bplaget, som gör inget annat än negativ energi, dremera mig enormt. 

Igen  all fight för jag fightas med kroppens förändringar ....få jag lägga på omsorgsnämnden.

När jag nu vet HUR det skall kännas- tack vare servceinsattserna. 

Där känner jag tacksamhet, däŕ dom är helt fantastiska i allt dom gör, säger❣
Ingen negativitet,  eller elaka ord, inga lögner, visar respekt för mig, för mitt hem, dörvresten av familjen alla oss 6st.

Det negativa är till kommunen som kunde ha gett mig deras namn och information!?
istället för pensionärer.

Till ER som utan toma ord, och med respekt,  ärlighet
Jag känner mig evigt tacksam
Tack för allt ni gör och ger

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...