lördag 3 februari 2018

Slå mig blodiga

Att allt kan ta en kovändning med en persons lögner och grova ärekränkningar.
Vet att jag är divande, få saker gjorda....hjälper andra, bli mindre tid och kraft till mig och det jagg behöver stida för.
Trygg vardag, e uppmuntran så jag ska kunna vila kroppen!

FFortfarande stå jag bakom
rlighet
Respekt
& Empati.

Allt det har missbrukats. När jag sllutade att hjälpa den som är huvudansvarig, för att inte ens ett genuint Tack.
Ordnade kontors uppgifter, jag beslöt mig att vara kund ej "delägare"
Då brakade helvetet lös.
Innan hände de nåt tråkigt varje vecka, och med en underton av underdrift---Varje dag är jag uppe.
Att behöva känna oro, otrygghet i vårt hem, där det handlar Om M. mer än nån annan.
Det som är värst, fast till min fördel är  att hon är påkommen med lögn.

Jag har blivit test pilot för en ny, ja ett hjälpmedel ang astma medicinerna. som jag har 4 st olika
GALET

Allt som händer nu är orimligt, ohumant, väldigt grova ärekränkningar.
I ett tyst larm tog det över 60 min, 1 timme innan de ens var här.
Graannen fick komma och hjälpa mig upp o få mig till sängen.
spyr(slog i huvudet)
Högra axeln ur led.


Vill tro på Biblen gör det inte....inte än.
slog upp den påå måfå
Mark. ev 4:2
31 Hans mr och hans bröder kom och stannade utanför. e sände bud till hono för att kalla på honom.
32. Folkhopen som satt omkrng honom sa; "Se, din mor och dina bröder står här utanför och frågar efter dig" 33.Han svarade; "Vem är min mor och vilka är mina bröder?" 34 Och han såg på dem som satt omkring honom och sade. "Här ser ni min mor och mina bröder! 35.Den som gör Guds vilja är min bror och min syster och min mor."




Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...