måndag 4 december 2017

Two face....bli ta av masken,sluta Bita ihop....för DU klara ej av nån med långvarigsmörta?!

"Du är en bland sjukaste jag träffat som döljer det så väl!"
(Från en herre som är vd för ett
 annat assistans)

Kampen som enastående mor, med en kropp som försöker ta mitt liv.
Jag Slutade med att räkna efter 35st  hur många operationer jag gått igen.

Sedan 7 dagar sedan fick jag
 220 volt rakt igenom hjärtat. 
Ambulans, EKG...bedömning att jag skulle in enligt läkare och A personal.
Ett brännmörke från kablen som nuddade väggen är ca 4-5cm i diametern. Att de kunnat träffa soffan. Om ej de från hemsjukvård/service hade det slutat riktigt illa.
Förklarade att jag kan ej sluta vara mamma!"


För att bryta med hjärnspöken började jättefina bilder komma fram
Många av dom sitter på kroppen min.
Det är så många som ej lyssna o ANTAR i stället.
Jag har så många knutar på ryggen, att bli tatuerad av min.
Klart att de ge smärta fast just där i då på denna plats där nålarna är.
Min Gi Gong 


Om om det hade varit avvikande på ekg ingen tvekan om att jag skulle ha åkt med.
Nu: Fortfarande oehört energi svag. Att om så sätta mig upp ger de känslan att syret ej nå upp.  En spänning runt och i huvudet.
Kan inte ta mig  till o från vårdcentralen


💲är åt fandes
Försökt i månader
Allt bli värre
CANCER 2018 var ett år att se fram emot. Det är det fortfarande 
Då har då gått 5 år.
Tyvärr har det sätt sig på mina äggstockar...nästa måndag hippas då på information
Det galnaste i allt är att med hjärn tumören samma tid, samma missar.

Visst ta mina äggstockar om så.. bara jag vet vad som skall ske nu.

Ett Andrum
Sa upp nu  förra hem"hjälp" 
Givetvis en ny start o ännu en gång förklara. 
Denna gången bli jag hörd.

Och hoppas kunna ta med mig 🐚 till en bättre arbetsgivare .

Kan strömmen ha påverkat hjärntumören ?
Många frågor 

💋💋💋

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...