lördag 2 december 2017

Det förgångna...

Det förgångna kommer alltid i fått mig.
Om ej en fysisk närvoro med rejöl smäll kommer det först som en varning i drömmar. Denna natt har inte levererat annat än jobbiga situationer, att bli hemlös, förlora allt.
Ting är en sak
Att förlora sin avkomma, mitt barn är det värsta av allt.

December och snart informationom den spridda cancern

Vad gör man med relationer där man bli illa behandlad?
Bör avsluta dom.
Det har jag gjort nu...
Kan ni har er lekstuga och riva kålen som ni nu gör.
Många av er borde inte jobba med människor!
Inte ens ha den nära till kollegor.
Förpesta rum och tid.

Har kämpat med att lösa ett problem vände mig efter hjälp fick ingen.

Att hjälpa andra absolut
Att själv få.WAOW😁
Glädje ut i varenda cell...
Tack H
*hoppas kvällen gav något till dej*



Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...