lördag 17 juli 2021

Mitt hem...eller?

Tisdag, dagarna går...hoten och stressen är hög 
En kraftig o otrygghet i många många år.
"Min Borg mitt hem ",
Vilket försvann de förstår två veckorna med HV.

MÖTE EFTER MÖTE...
SIPAR
A-L försökte verkligen i flera år att ge den medicinska aspekten.. HV valde att ej lyssna.
Dr AL vädjade till cheferna att samarbeta 
JAG 
Har gjort lappar för allt...information om EDS
Fibromyalgi 
Njursvikt 
Försvagning i halsen +en förträngning x
P.O.T.S
Här om kvällen fått  tid för att läsa på bas nu Det innebär?
SÅ TACK SNÄLLA L HV,  för noll respekter mitt hem och resten av familjen. 
Efter 3 samtal var tvärtom på spanska. Det är bilder på Vortexen, ändå få hon psykbryt....
OCH det är mitt fel?

Skärp er
Lär er nya ord
Kunskap jag få glåpord och hat.

Jävig ända upp....så att nån ens ringer mig gör min säkerhet?
Vem är det?
Es, C är vid mim sida o jag skäms att behöva d i den delen 
Jag om så allt skiter sig....
Tänker nu ej mer ber om nåd!
Söndag
M o D kommer och jaa som andra dagar är M opålitlig stressande. Plus att även med iskalla 🥶
Fötter VET han hur det känns på.min kropp. Enligt han.... ändå påstå sig vara advokat o jobba nu inom hemvård? 

Så fantastiska egna kära 
Vill höra sin egna röst, jag har erbjudit dem hjälp, vars de avslår...
M tar bort munskydd jag få påminna att ta de tillbaka. 

Ingen handsprit 
Rengör medicinkoppar med vatten och papper. . Ej korrekt 
3e dagen jag erbjuder dem att göra

t.då här....Då dem slarvat bort en del...börja skylla på katterna.

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...