torsdag 14 mars 2019

Förlåta, försonas...

Att ge dej, familj, vänner, främmande personer hjälp, stöd, kärlek är enkelt och glädjande.


Den som ej förtjäna försoning är JAG, mig själv.
I mitt hjärta är det svart o det är de jag få av mig själv. 

Försöker hela tiden med guldkant i livet, känna glädje till mig själv genom att fixa naglarna,  måla...
Jag kan absolut förlåta andras ondo, däremot ej till mig själv.
"Jag valde att öppna dörren till min vän!" (Sen grov våldtäkt)
Fast jag valde att öppna dörren...därav är de mitt ansvar!

Jag jobba på det va dag

Det gör det extra svårt när en stor grupp människor säger samma sak om mig som jag.

Vet att dom har fel
Att jag har fel

Hjärtat säger annat

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...