söndag 8 januari 2017

Raaw...

Jag har inte skrivit på ett tag, det händer  både för lite och för mycket.
Det som är för lite *ENGAGEMANG
*LYSSNA
* HJÄLP O SLUTA SJÄLPA!!

FIGHTEN HAR NU Börjat...
Har jag överlevt att min far försökte ta mitt liv
Alla sexuella övergreppen⚇
Hela mitt liv har stått för över levnad!
"Du! Enhetschef har gått ett stort steg för långt= otrygghet, noll tillit.
Inget är som det sägs ska vara...
Eller till och med fanns med i början.


För att underlätta för mig få tillbaka kontrollen av vem som kommer in Eller ej. 
Har det gjorts stora förändringar på min entrédörr.
Ps. Ingen AT, ssg kan ta till sej nån ära i detta. 
För det jag var & är jag som söker, även genom samtal söker hjälpmedel.


Först kom ramperna upp 
Sen installerades en egen porttelefon
Var under knappen stå instruktioner Hur man bör/ska göra.
Än idag nästan 3 månader, vet, fattar inte personalen hur!
Sen så att med en anordning kunna svara höra vem det är och låsa upp om jag ligger utslagen i soffan.
Inte nog med det!!!
Jag öppna dörren nu med enheten.
Kvällens personal🤔
FYRA gånger öppnade jag dörren utan att hon klev in sen kom STENÅLDERN  Tillbaka 
" Jag kan inte bära den!K
-Vad snacka du om min son ställde den nyss där.
- Den är för tung! K
- Driver du mig?
(Hennes mobil kommer upp som vanligt)
--Ja ta du som vanligt mobilen, bra där!
-Ja skriver till jobbet om att få hjälp
Att bära!!! K
-DU MÅSTE SKÄMTA !?
Om min son kan bära den hit...borde du kunna ta den! 
Det är skillnad på män och kvinnor, kvinnor är Kvinnor är svagare än män!
*tjöt ånglocket,rök sprutade uŕ mina öron!
-Nu få du ge dej..Kan inte jämföra dej och en 13 åring.
(Hennes mobil kommer upp som vanligt)
--Ja ta du som vanligt mobilen, bra där!
-Ja skriver till jobbet om att få hjälp
Att bära!!!!
-DU MÅSTE SKÄMTA !?
-Bara gå!
För all del hade vart nån född den på 
40-talet. Hade en logisk  förklaring. 
Denna jänta  var/är under 2 0 år.
Efter flera tuffa veckor på vägen. 
Som gett andetag i andrum.
Kamper och strider jag måste  ta.
Nu kommer bli en ohygglig fight.
Då han Nu visar tydligt av vad jag misstänkte för länge sedan. 
Sluta att anklaga, person angrepp, grova anklagelser, förtal.
Fast det är Jag som ska se till att tillfredsställa personalen = aldrig få ha ont
OM, OM jag hade haft ett val hade jag ej valt dessa strider insidan som utsidan.

Men Nej, så nu ska jag kämpa för min rätt.
Jag få påfyllning av kraft, tyvärr bara så pass, men att ett andetag av kärlek håller hårt.

Jag bli nertryckt, förlora kraft och energi, förlöjliga.  Så med att behandla mig respektlöst i mitt hem...
Nu är Hon/Jag här Bitchen ni hjälpte att bygga upp.
Så varför gå Du då här och suckar och stönar??? Mina händer och fingrar är svullna av att göra ETT arbete, känns i rygg och uppåt


En tant 60-70 årnär hon kliver av bussen, kommer fram....Böjer sig och viskar
"Du är så jädrans vacker!"
Dessa ord kommer jag att leva  länge på❣❣❣

En väldigt vacker
&
Exakt vad jag behövet



Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...