lördag 25 april 2020

Att vara finnas, synas höras, vara tyst ej synas.

Att kämpa åt annan när mitt korthus nästan rasar.
Efter elände av hat i från en sådan  stor grupp, gull med lögner och svek.  Polis anmälan ifrån oss! Markera deras lögner för, jaaa för vet jag ej?
Däremot fega små kryp som ges sig på en handikappad.
Fast dom trodde jag fejkade i allt.
Vilket är motsägelsefullt då dom få betalt för mig
Efter nära dom gjorde fysisk misshandel till min kära med ny brännt lår. BLOCKERA jag dennes hand. Inget annat , fast de vände bolaget på. Fast vi va 3 st de 1st. Dom påstod en massa Bullshit.

Projekt är balkongen plantera om allt, så nytt!
Basilika, oregano, sallat, tomater o mer.
Få de mysigt så värme element med ljus och lampor.

Att spara till ännu en taskigt, så hon få sällskap.

Min Synkope kommer o går varje dag.
Migrän
Trasiga tänder o ska till käkkirurgen.
Buken kirurgen
*svimmade av en stund*
Tankar till vlogga


En kamp gör ett lugn är visst förmycket begärt.

Kaos o innkompitens ,otacksamhet. Tomma ord

---------------‐-------------☆-☆----------
Kläderna ifrån L8ndon har kommit😍
Plus att jag ordnat en tom balkong till ett liv










början
växthus



cool bil

ny tatto den 20e april

Bilder säger mer än ord.

Jo kära ni,  som ha haft subrapupis, gett mig näää
Ska nu få den borttagget med lokalbedövning(litet rädd)


Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...