fredag 11 oktober 2019

nu Behöver hjälp med stödet.....

Jag kämpar med att vakna varje dag kram
 saker Men framförallt positivt tänkande överlevnadsfilmer lite sjuk humor lite Mr Bean ja hur mår du?
 Det som gör DET svårt är folk om ej vill rn väl, kommer med elak dumheter, som påverkar mig min vardag alla som bor under mitt tak!
 Det ignoreras som inte har så markant som någon med ehlers Danlos  syndrom, med multi med diagnoser. 

Att vara hatad av en hel enhet Méd stora groba ärekränkningar
I flera år har jag kämpat för att motbevisa
Att smärta och känslor ÄR EJ det samma!

Att det hå att se frisk ut fas

Sen de värsta att ANTAR att ensamstående o sjuk kan ej ta hand om barn.
Mötet var ej ang. Skola utan  mig.  

Hemvården kommer och en som jag har noll tillit till, "Jag ska ta de göra de....!"
Nä du kommer fasen ej hit o beteer dej på detta sätt, mitt hem!"
-du samarbetar inte så vi går!"
Nej jag Behöver er hjälp!
Nä vi går!!!

Lämnad ingen kom när jag LARMADE
Och tar bort hjälp!!!

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...