lördag 16 mars 2019

För att ja någon gång per år minska min egna självbild, är okey.
Att ha låga han har om sig själv va dag är ej bra .
Där är jag ej

Jag med alla diagnoser, alla ej nämnda.
Vaknar var dag som mamma, inchalla 💕
Kliver upp ta medicin,  och förmodligen gör iordning mig för lasarettet.
Så på med insmörjning,  kläder, alla hjälpmedel.
Smink, peruk[För dagen]

Vid 13 tiden laga mat till Bus,
Han sen på träning, jag laga mat igen vid 16,
Medicin 8ggr per dag

Att ej få stöd o hjälp av vården gör Min dag tuffare, mer smärta.

Kortfattat

Carpie Diem

Va dag har alltid vackra saker, jag delar bara inte med mig allt de goda🤪

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...