söndag 4 februari 2018

Byhålan....

⬇️Önskar mig ⬇️






Hög gravid i vecka 34 med en väska med vad jag fick med.
Av giltiga själ kom jag hit. Då hade jag mer familjemedlemar ochså. Tänkte stanna 1 år tyvärr blev situationen att 3 av mina närmaste och mest käraste ett möte med att bli tagna härifrån
(ihop om himmelen)

sen ensama, med alla kamper har jag fått strida själv. Även i släkten är det mycket förnekelse o ärekrängkningar

Bestämnde mig att allt ansvar ligger ej på mitt bord. fast det märks fortfarande att det förväntas av mig.

Byn/staden jag bor i kan inte trafikreglerna, inte som bilist, gående, cyklist.
Allvar det är livs farligt.

Lika illa är kö systemet,  som  inte finns, tanten, och lla andra kan bara gå före än som om jag inte existerade. Det händer ej bara mig i elrullstol,barn och alla.

Hur skiten stad, län, land bor ag i där till och med SOLEN vägra att visa sig?






Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...