måndag 17 april 2017

Action

Jag har inte varit med om sådant nonchalans, o kunskap
Hemtjänst / hemtjälp.
Har aldrig varit med om så mycket här, förrakt och hat från 1 och samma ställe.
Okunskap,
Nu få det vara nog!!
Det är i Mitt hem
Och Jag ska anpassa mig efter dej?
Du borde så långt ifrån det går att inte a

I går varglädjens dag
än en gång bli jag fäster.
Sen faller jag...
Ingen lycka utan
Olycka...

Stolt faster för 3e rundan



















För att personalen skulle hinna hjälpa mig med tvätten.
Så diskade jag, körde.i över 100.
När DET  kommer, inte fick jag hjälp med TVÅ plagg.
Strykjärn och bräda hade jag tagit fram.
Kör sĺut på.mig i tron att Få.hjälp

Saknar I. för hon visste hur service ska vara.
Nu myastena gravis är ej i misstanke.lämgre
Så nytt 24 H EKG &.BLT

I måste jag pressa mig,.fazt jag anser.att idag lever vi i oreda
Lika med HSL
Mina tider.och rättigher
Här är det aldrig en vecka utan utmaning.

Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...