måndag 29 augusti 2016

Sanning?!

En tävling?

Att jämföra mitt liv och mina upplevelser som kränkning är en kränkning gentemot mig.

  1. "Syftet är att straffen för allvarliga våldsbrott ska motsvara det allvar och den kränkning som brottet faktiskt har betytt för den drabbade och för samhället i övrigt."
Jag skäms, som vårdpersonal att människor få utan koncikvenser säga och göra vad som.
Vad nu era baktankar är och var är ni ej värda mer av min själ.
Jag har gett mer av mig, ni borde ha gjort en ansträngning att lära känna mig.
Av orimliga själ gå de till attack, fast vänta?!
Det är mitt liv, mitt hem bör vara mina önskemål.

Det är tvärtom 
"Myntet har två sidor!"
Fast bara när det gäller andra och ej mig. 
Jag ljuger
Hummm...
Om o om igen
Respekt
Ärlighet
Och empati är min grund och den ta ni i från mig.

Jag har inga tårar kvar till dej!🔚

Att bli kränkt när ni läser att jag bli våldtagen!?⁉

Och inga namn, inget personligt. Så då känner du kanske igen dej/det.
Saker du ska jobba med Inte jag.

I helgen gjorde jag om en del...Nu ser de ej såååå mycket bättre ut då jag ej ha före och efter bilder.

Here We go agin 


Inga kommentarer:

Sakta kommer lienannen

 Multisjuk.... Har mer  meddiagnoser än jag någonsin kunnat tänka mig att gå att sätta in i en kropp. Listan är lång med diagnoser, symtomer...